Bardzo często można spotkać się ze stwierdzeniem, że film reklamowy to swoista prezentacja konkretnej firmy. W rzeczy samej jest w tym stwierdzeniu sporo racji, potwierdzeniem tej tezy mogą być popularne filmy reklamowe. Wielu autorów reklam stara się, aby przedsięwzięcia tego typu nade wszystko były realne, czyli – ogólnie rzecz ujmując – z życia wzięte. Fakt ten wynika przede wszystkim z tego, że filmy reklamowe opierające się na wydarzeniach codziennych są w rzeczy samej bliższe potencjalnemu odbiorcy, co w praktyce oznacza, że dana osoba ma możliwość porównania sytuacji reklamowej z codziennością, czyli wydarzeniami z życia wziętymi. Oczywisty jest fakt, iż reklama filmowa opiera się przede wszystkim na inwencji twórczej autorów tudzież ich pomysłowości i kreatywności, nie mniej jednak rozwiązania porównywalne z wydarzeniami z życia stają się zdecydowanie bardziej czytelne i w swoisty sposób bliższe odbiorcy.
Previous Post
Next Post
Comments are closed.